»Čeprav je čudovito videti prejšnja zmagovalca – filma Vertigo in Državljan Kane, ki zaobjemata prvo trojico, nas uspeh Jeanne Dielman opominja, da obstaja svet premalo gledanih in premalo cenjenih draguljev, ki jih je treba odkriti, in da ni mogoče preceniti pomena repertoarnih kinematografov in distributerjev pri njihovem nenehnem poudarjanju filmov, ki zahtevajo ogled.«
»Mojim filmom so najpogosteje očitali … Da so premalo donosni, in predvsem, da sem ženska, da imajo ženske značilnosti.«
»To je film, ki ga gledalci morajo videti v kinu.«
»Obstaja dodatna majhna mišica, ki jo morate razgibati, da jo spremenite v nekaj, s čimer bi se kot ženska lahko povezala.«
»Nekdo me je vprašal, ali se ne bojimo, da bomo postali preveč dostopni, premalo luksuzni. Ampak stvar je ravno nasprotna, če se ne spreminjamo in na novo odkrivamo, bomo postali nepomembni.«
»Tega seveda nisem načrtoval, a film je prišel v ravno pravem trenutku. Res mislim, da je veliko stvari, ki jih vidite v filmu, tisto, zaradi česar ljudje danes protestirajo povsod po svetu in vpijejo, da so črnska življenja pomembna.«
»Ob nastanku filma se kot otrok nisem zavedel brezčasnega sporočila tega filma, ki nam govori, da ljudi najbolj določa samo ena stvar: njihova človečnost. Z restavrirano različico filma bomo ohranili umetniško delo in to pomembno sporočilo.«
»Imeli smo leto dni, da vidimo, da ta ponovni vzpon ni le naključje ali samo en film.«
»Ljudje so me spraševali, zakaj želim povedati zgodbo o običajnih ženskah, ki se zaljubita druga v drugo. In odgovorila sem jim, da mislim, da bi moralo biti mesto v zgodovini tudi za tihe like.«
»Film prikazuje nekonvencionalen pogled na tranzicijsko obdobje v postkomunistični državi, ki je predstavljeno kot buren prehod iz poganskega sveta v krščansko dobo pred mnogimi stoletji. Čudeži so odziv kolektivne zavesti na spremembe, ki celotno skupnost prisilijo, da na svet, ki se je postavil na glavo, pogleda v novi luči in s čudežne perspektive.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju